15 października 2011

Chustecznik goool , Ikea inspiracje, nowy nabytek

Dużo w tytule ale i tak się dzieje. Jak zwykle częstotliwość moich wpisów pozostawia wiele do życzenia ale pochłania mnie tak dużo zajęć, że na niektóre rzeczy czasu brak. Po pierwsze chustecznik, dalej przeróbka ze starego plastikowego tym razem dla małego przystojniaczka , do nowo pomalowanego pokoju, chustecznik z męskim motywem oczywiście.
Jeżeli chodzi o mieszkanko przybyły hokery do barku - upolowaliśmy na super promocji ale i tak na szczęście trafił się sponsor :-) w postaci mojej siostry.
Grasując po Ikei - trafiłam na lustereczka , bajeczne i suuuuper cena i wreszcie mam zapełnione miejsce nad stołem. Chciałam tam lustro ale nie w klasycznej formie bo jakoś nie lubię w miejscu gdzie długo się przebywa lustrzanych odbić a te okazały się w sam raz i wymyśliłam nie jedno a cztery. Karton na szafie to też Ikea czekają tam zdjęcia na uporządkowanie w albumy.




Brak komentarzy: