3 kwietnia 2010

Wielkanoc

Oj lenię się ostatnio , lenię. Nie to że nie mam weny i pomysłów i zleceń ale jakoś tak nie po drodze rozkładać warsztat. Mam nadzieję że dłuższe dni napędzą mnie do pracy :-) Na wielkanoc na szybko zrobiłam sobie wianek , taki jak robiłam w zeszłym roku, z wikliny papierowej, rafii i jajeczek , ale tamte mają swoich właścicieli. Do wianka skromny stroik na świecznik. Skromny i rustykalny bo właśnie taki styl lubię, naturalny prosty wręcz przaśny.

Wszystkim Zaglądającym składam Życzenia Wesołych, Spokojnych i Rodzinnych Świąt Wielkanocnych.




6 komentarzy:

Trzpiot pisze...

Prześliczny ten wianuszek, dziękuję Ci za życzenia, Tobie też życzę wszystkiego dobrego z okazji Świąt!

Martyna pisze...

Przepiękne ozdoby!
Wesołych Świąt!

Zielicha pisze...

Dziękuję za życzenia i Tobie składam Wesołych, spokojnych Świąt!
Prześliczny wianuszek z rafią :)
Pozdrawiam

askoz pisze...

Wianuszek jest prześliczny;)
Radosnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych!!!!

rudlis pisze...

Zdrowych i spokojnych Świąt życzę :)

Elisse pisze...

Wesołych Świąt!